שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מהומות אלימות בת"א: למעלה מ-170 נפצעו בעימותים בין מסתננים

מהומות אלימות פרצו היום (שבת) בתל אביב בין קבוצות של מסתננים מאריתריאה התומכים ומתנגדים למשטר בארצם. במהומות נפצעו למעלה מ-170 איש

20:44 ,02/09/23
משטרה
קרדיט: משטרה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מהומות אלימות פרצו היום (שבת) בתל אביב בין קבוצות של מסתננים מאריתריאה התומכים ומתנגדים למשטר בארצם. במהומות נפצעו למעלה מ-170 איש, חלקם באורח קשה. המשטרה נאלצה להשתמש באש חיה כדי להתגבר על המתפרעים.

על פי המשטרה, המהומות החלו כבר בשעות הבוקר המוקדמות בניגוד להסכמות עם מארגני ההפגנה. אלפי מפגינים התפרעו ברחובות תל אביב, גרמו נזקים לרכוש, יידו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר שוטרים ותושבים.

49 שוטרים נפצעו באירועים, חלקם פונו לבתי חולים. המשטרה נאלצה להשתמש בכוח רב כולל פרשים, ירי גומי ואף ירי חי כדי להכניע את המהומות. עד כה נעצרו 39 מהמתפרעים.

נציג משטרת ישראל אמר: "בשל האלימות הקשה נגד השוטרים שהיוו סכנת חיים, נאלצנו לפתוח בירי חי כדי להציל אותם מההמון הזועם. אנו פועלים להשיב את הסדר על כנו".

מקור המהומות הוא אירוע שתכננה השגרירות האריתריאית, שגרר הפגנת מחאה אלימה של המתנגדים למשטר. מדובר באירוע חריג שגבה מחיר כבד מנפש ורכוש. המשטרה פועלת לבצע עוד מעצרים ולהבטיח את שלום הציבור.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו