שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

כותרת: דגל היופי – הפרס היוקרתי ביותר בתחרות ישראל יפה הוענק

לראשונה, העיר פתח תקוה זכתה בדגל היופי בתחרות קריה יפה לשנת 2022, היחידה מבין הרשויות הגדולות

15:58 ,26/01/23
עיריית פ''ת
קרדיט: עיריית פ''ת / 1
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

תחרות קריה יפה ומקיימת בישראל יפה, הנערכת בשיתוף משרד הפנים ובשיתוף המרכז לשלטון מקומי בישראל ומרכז המועצות האזוריות, הינה אחת מהבולטות ביותר שבתחרויות המועצה לישראל יפה. היא נערכת מדי שנה החל משנת 1993, ומשתתפות בה ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וישובים במועצות אזוריות, המתמודדות על קבלת כוכבי היופי של המועצה, כל אחת לפי סיווגהּ.

התחרות מעודדת פיתוח של הסביבה העירונית על פי העקרונות המודרניים, המכתיבים יצירת שיווי משקל נאות בין הבנייה האורבנית לטיפוח הריאות הירוקות. זאת, תוך כדי הקפדה על מניעה של מפגעים סביבתיים וחזותיים והנעת תהליך של שיפור מתמיד באיכות חיי התושבים. עיריית פתח תקוה השתתפה השנה בתחרות וזכתה לראשונה בדגל היופי, הפרס היוקרתי ביותר בתחרות, בקטגוריית הערים הגדולות.

ראש העיר מר רמי גרינברג: "זכינו בדגל היופי לאחר עבודה קשה ומאומצת של כל האגפים. רואים בעיר את השינוי, הן בחידוש התשתיות, הן בטיפוח הגינות והמרחבים הציבורים, הן בניקיון ובטיפוח העיר ובכלל בכל תחומי החיים. אני מודה לכל העושים במלאכה ומבטיח לתושבים ולתושבות שנמשיך לפעול למען עיר יפה, מטופחת ונקייה".

עו"ד ירון טיירי, מנהל מינהל חברה וקהילה שהשתתף בטקס קבלת דגל היופי, אומר לקו עיתונות: "אנחנו משתתפים בתחרות קריה יפה, זו השנה החמישית ברציפות מאז היבחרו של ראש העיר מר רמי גרינברג. בהובלת מינהל חברה וקהילה, מינהל שפ"ע ובהשתתפות כלל הגורמים והאגפים דאגנו להצלחה וניצחון בתחרות. בשעה טובה זכינו לקבל את המקום הראשון מבין הרשויות הגדולות בתחרות העיר היפה ביותר."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. דינה הגיב:

    הכי יפה?? לא ההיתי חותמת על זה אבל שאפו

כותרות אחרונות

עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו