יום שישי, 04/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

ירי מלבנון: פצוע מרסיסים בעקבות נפילת טיל במרכז הארץ

אזעקות נשמעו במרכז הארץ בעקבות שיגורים משטח לבנון. צה"ל ביצע יירוטים, ויש דיווחים על נפגעים מרסיסים במצב בינוני.

11:31 ,01/10/24
לפי סעיף 27 א צילום מסך
קרדיט: לפי סעיף 27 א צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

המתיחות בגבול הצפון התפשטה היום למרכז הארץ, כאשר אזעקות נשמעו בגוש דן, השרון, ירקון ושומרון בעקבות שיגורים שחצו את הגבול מלבנון לישראל. צה"ל דיווח כי חלק מהשיגורים יורטו, אולם האירוע עדיין נמצא בבדיקה, ועדכונים נוספים צפויים בהמשך.

בשעות האחרונות הופעלו אזעקות במספר אזורים מרכזיים בישראל, כולל גוש דן, השרון והמרחבים הסמוכים. השיגורים הגיעו משטח לבנון, וחלקם נוטרלו על ידי מערכות היירוט של צה"ל. עם זאת, עדיין ישנם דיווחים על נפילות בשטח פתוח, כאשר תושבים דיווחו על פיצוצים והפעלות של מערכת כיפת ברזל.

בין הדיווחים מהשטח, צוין כי באזור רמת השרון נפלו חלקי יירוט, וכן תועדו פגיעות בסמוך לכפר קאסם ומחלף חורשים. במד"א נמסר כי צוותי החירום שלהם יצאו לסרוק את הזירות וכרגע יש דיווח על נפגע אחד גבר כבן 50 שנפצע מרסיס בראשו. מצבו מוגדר בינוני, והוא הועבר לטיפול רפואי. בנוסף לכך, נהג נוסף נפצע קל מרסיסים באזור אחר.

ברשתות החברתיות החלו להתפרסם תיעודים של נפילות ופיצוצים במרחב המרכזי, כולל ירוטים שנצפו בשמי הארץ, כאשר רבים מהתושבים שיתפו סרטונים המתעדים את רגעי הנפילות והפגיעות. במיוחד בלטו תיעודים מאזור מחלף חורשים, כפר קאסם וכביש 6, שם דווח על נפילות בקרבת כלי רכב.

דובר צה"ל מסר כי הכוחות ממשיכים לבדוק את האירועים, וכי המצב נמצא במעקב מתמיד. האזעקות והמתקפות הללו מהוות חלק מההסלמה הנמשכת בזירות הצפוניות של ישראל, כאשר חיזבאללה ממשיך לאיים על אזורי הגבול ואף מעבר להם. ההתרעות במרכז הארץ מדגישות את ההשלכות הרחבות של העימות בגבול הצפון על חלקים נוספים במדינה.

תושבי המרכז נקראו להישמע להנחיות פיקוד העורף ולהישאר במרחבים המוגנים עד לקבלת הנחיות נוספות. במד"א ובכוחות הביטחון נמשכים המאמצים לסרוק את הזירות ולוודא שלא יהיו נפגעים נוספים.

כבאות והצלה

קרדיט: כבאות והצלה

כבאות והצלה

קרדיט: כבאות והצלה

קרדיט: כבאות והצלה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו