יום רביעי, 26/03/2025
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

חברת החשמל מתריעה שוב: נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות

מנסים לגנוב אתכם: באמצעות מסרון שקרי הקורא ללקוחות להסדיר את תשלום חשבון החשמל בלחיצה על קישור לתשלום בכרטיס אשראי, היזהרו-זוהי הונאה

10:58 ,16/05/22
קרדיט: חברת החשמל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

זהירות הונאה: כבר מעל לשנה וחצי מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות המדווחים על נסיונות הונאה הכוללים קבלת דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית, או לחילופין הודעה לנייד ( מסרון) המבקש להסדיר תשלום חשבון החשמל בהקדם כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל.

היום שוב מופצות הודעות לנייד של לקוחות – המתחילות במילים ברוך הבר וכוללות קישור לתשלום באתר שאינו אתר של חברת החשמל ומתריעה על הוצאות נוספות של הפרדה ומשלוח.

חברת החשמל שבה ומבהירה כי הודעות טקסט מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל www.iec.co.il.
איחור בתשלום יכול לגרור ריביות בלבד ובטח שלא עלויות הפרדה ומשלוח, כפי שנכתב במסרון.
בנוסף, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון .

אין להתייחס או להשיב לפניה.
חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו