שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הרצוג מאופקים: חטיפת הנערה מראה את פרצוף האכזריות של חמאס

נשיא המדינה הרצוג ביקר היום באופקים ונתיבות וחיזק את תושבי העוטף. הוא כינה את חמאס "אויב מר ונמהר" ו"ארגון רצחני" על סרטון הנערה שנחטפה

13:44 ,17/10/23
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר הבוקר,היום, בערים אופקים ונתיבות. באופקים ביקר בחמ״ל האזרחי, שם הוצגה לו הערכת המצב בעיר עוד כה, על ידי ראש העיר, יצחק דנינו.

במהלך ביקורו, אמר נשיא המדינה: ״מה שראינו אתמול בלילה זו עובדה מאוד ברורה לכך שארגון שחוטף נערה בת 21 – פוצע אותה, חוטף אותה, גורר ומוביל אותה למרתף אי שם בעזה, יחד עם עוד מאות אנשים- אזרחים תמימים שבאו לחגוג, להתפלל, להמשיך במלאכת יומם או היו בבית – הוא ארגון רצחני.

אחר כך, כדי להוסיף חטא על פשע הוא מוציא סרטון, רק כדי לייצר חרדה, כאב לב ולהפעיל לחץ פסיכולוגי – אבל בכך מראה את פרצופו האמיתי של הארגון האכזרי הזה.

אני נמצא כאן באופקים. אופקים שהייתה בלב המערכה בשבעה באוקטובר, אופקים שעמדה בגבורה, כמו כל האזור שעומד בגבורה. עם ישראל עומד בגבורה, עם ישראל אחד, עם ישראל מאוחד! אנחנו נעמוד איתן כנגד האויב המר והנמהר הזה, אנחנו ננצח אותו, ואנחנו בעזרת השם נביא את המשפחות והחטופים הביתה!״

קודם לכן, ביקר נשיא המדינה בחמ״ל האזרחי בנתיבות שם הוצגה לו הערכת המצב בעיר עד כה על ידי ראש העיר, יחיאל זוהר.

הנשיא פגש את המתנדבים והמתנדבות במוקד העירוני, הודה להם על עבודתם מסביב לשעון וציין שהרוח הישראלית היא חלק בלתי נפרד מהדרך לניצחון. לאחר מכן ביקר הנשיא במרכז האספקה העירוני הפועל להעברת ציוד נדרש לתושבי העיר.

הנשיא ביקש לחזק את ידם של תושבי נתיבות ואמר: ״אנחנו מבקרים ומסיירים בכל פינות הארץ – כשאתה נכנס לפה אתה מרגיש שהמקום הזה מנוהל יוצא מן הכלל. רואים פה מערכת מתקתקת העובדת בצורה בלתי רגילה, תחת מצב חירום, אולי הקשה ביותר מאז קום המדינה. אני רוצה להגיד תודה לכולכם, ואני רוצה לחזק את הקהילות, את כל מי שחי ובא בשערי העיר הנפלאה הזאת ש׳נתיבותיה שלום׳, ולאחל לכם בריאות טובה, הצלחה ושישובו חיילינו הביתה לאחר שהכריעו את האויב. שיחזור השקט לכאן, אם אפשר לקוות- לתמיד״.

מוקדם יותר ארמון האליזה בצרפת הוציא הודעה בעקבות הסרטון בה נכתב "הובא לידיעת נשיא הרפובליקה דבר הסרטון של מיה שם, אזרחית צרפתייה-ישראלית, שהפיץ ארגון הטרור חמאס. הנשיא מוקיע את החרפה שבחטיפת חפים מפשע ובבימוי הנתעב שלהם. הוא קורא לשחרורה המיידי וללא תנאי.

צרפת מגויסת באופן מוחלט, ופועלת יחד עם שותפותיה, לשחרור בני הערובה הצרפתים המוחזקים בידי חמאס. השרה לענייני אירופה והחוץ נפגשה ביום ראשון עם המשפחות שיקיריהם נרצחו או נחטפו, וביניהן עם משפחתה של מיה שם."

כזכור, מוקדם יותר פרסם חמאס סרטון של נערה ישראלית שנחטפה בפשיטה ב7 באוקטובר, בסרטון נראה הנערה אומרת "אני מיה שם, בת 21 משהם. אני כרגע נמצאת בעזה. חזרתי בשבת לפנות בוקר מאזור שדרות. נפצעתי קשה מאוד ביד, לקחו אותי לעזה, לקחו אותי לבית חולים. דואגים לי ומטפלים בי, נותנים לי תרופות הכול בסדר. אני רק מבקשת שיחזירו אותי הביתה כמה שיותר מהר, להורים ולאחים שלי, בבקשה תוציאו אותנו מפה כמה שיותר מהר".

דובר צה"ל התייחס לסרטון ואמר: "למשפחתה של מייה שם נמסרה ההודעה בדבר חטיפתה בשבוע האחרון על ידי נציגי צה״ל. בשעה זו נציגי צה״ל עומדים בקשר עם המשפחה. צה״ל פועל בכלל האמצעים המודיעיניים והמבצעיים להשבתם של החטופים.

"בסרטון חמאס מנסה להציג עצמו כארגון הומני בעוד שמדובר בארגון טרור רצחני, האחראי על רציחתם וחטיפתם של תינוקות, נשים, ילדים וזקנים".

האימא קרן שרף הגיבה לסרטון במסיבת עיתונאים ואמרה: ״עד שראיתי את הסרטון, לא ידעתי אם הבת שלי חיה או מתה. אני מתחננת בפני מנהיגי העולם תחזירו אותה הביתה. היא רק הלכה למסיבה, ועכשיו היא פצועה ורחוקה. זה פשע נגד האנושות, וכולנו צריכים להתאחד כדי להפסיק את הטרור הזה והלחזיר את כולם הביתה בשלום״.

את הפרסום של הסרטון לא אצרף כאן כדי לא לתת יד לתעמולה של ארגון החמאס הנתעב

צילום מסך

קרדיט: צילום מסך

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו