שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הכנסת מתפזרת: נתניהו במליאה מסכם את ה"ממשלה הרעה"

ראש האופוזיציה נתניהו בסיכום הדיון על פיזור הכנסת: "הבטיחו שינוי, דיברו על ריפוי, עשו ניסוי, והניסוי נכשל" • הבחירות יתקיימו ב-1 בנובמבר‎

10:19 ,30/06/22
קרדיט: דני שם טוב/דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מליאת הכנסת דחתה את ההסתייגות שהגישו סיעות האופוזיציה לפיה הבחירות יתקיימו ב-25 לאוקטובר, ולפיכך הבחירות יתקיימו על פי נוסח ההצעה ב-1 לנובמבר. 47 חברי כנסת תמכו בהסתייגות מול 57 שהתנגדו.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני אמר "עמדתנו הייתה שתאריך הבחירות יהיה ב- ל' בתשרי, אבל הקואליציה יחד עם הרשימה המשותפת הצביעו ברוב קולות על התאריך ז' בחשוון תשפ"ג. "בשם השם נעשה ונצליח!"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו עלה לנאום בסיכום הדיון על הצעת החוק  התפזרות הכנסת העשרים וארבע ואמר: "אזרחי ישראל, בשנה האחרונה האזנתי לרחשי הלב שלכם, שמעתי על הבעיות והמצוקות שלכם. התבוננתי גם פנימה. למדתי הרבה, הרבה מאוד. כל מי שמקשיב לאזרחי ישראל רואה שמשהו יסודי השתבש בשנה האחרונה במדינה שלנו. הביטחון האישי התערער, הכבוד הלאומי הושפל, הפחד מאויבינו גבר, דגלי ישראל הוסרו ודגלי אש״ף הונפו. יוקר המחייה מכה בכיס של כולנו – בדלק שהתייקר שוב הבוקר, במשכנתאות, במזון, בחשמל. סל הקניות של כל ישראלי שובר שיאים של כל הזמנים ומזור אין מרפא אין ממשלה שתטפל.

הבטיחו שינוי, דיברו על ריפוי, עשו ניסוי – והניסוי נכשל. זה מה שקורה כשלוקחים פייק-ימין עם שמאל קיצוני, מערבבים עם האחים המוסלמים והרשימה המשותפת – זה מה שמקבלים. בדיוק על זה הבחירות הקרובות. האם שוב תקום כאן ממשלה כושלת של לפיד, שתלויה באחים המוסלמים, במשותפת, בתומכי טרור, או ממשלה לאומית רחבה ואיתנה בראשותנו שתחזיר לישראל את הגאווה, העוצמה והתקווה.

הממשלה היחידה שיאיר לפיד יכול להקים היא עם האחים המוסלמים והרשימה המשותפת. לפיד כבר סגר עם רע״מ והמשותפת את הממשלה הבאה. ללפיד אין ממשלה בלעדיהם, זאת מתמטיקה פשוטה. את החשבון הזה הוא יודע לעשות. אל תאמינו להכחשות כי במו עינינו ראינו שזה מה שהחזיק את הממשלה בחודשים האחרונים. אל תאמינו לחתימות באולפנים. הזהרנו על כך ערב הבחירות הקודמות וזה מה שקרה, אחד לאחד. זה מה שיקרה גם הפעם.

אנחנו החלופה היחידה: ממשלה לאומית איתנה, יציבה, אחראית. ממשלה שתחזיר את הכבוד הלאומי לאזרחי ישראל. חבריי ואני נחושים להחזיר את ישראל למסלול של הצלחה כפי שעשינו בעשור הטוב ביותר בתולדות המדינה, לפני הניסוי הכושל של השנה האחרונה." סיים נתניהו

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו