שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הישג משמעותי לבנימין: כ-2000 יח״ד אושרו ביישובי בנימין

מועצת התכנון העליונה של המנהל האזרחי ביו"ש אישרה היום (חמישי) קידום תכניות בנייה בהיקף נרחב של כ-2000 יחידות דיור במועצה האזורית בנימין

19:44 ,23/02/23
מועצת בנימין
קרדיט: מועצת בנימין
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מועצת התכנון העליונה של המנהל האזרחי ביו"ש אישרה היום (חמישי) קידום תכניות בנייה בהיקף נרחב של כ-2000 יחידות דיור במועצה האזורית בנימין.

בין התכניות הגדולות אושרו להפקדה: ביישוב אדם-גבע בנימין 356 יח״ד, בתל ציון 627 יח״ד, ובמצפה יריחו 365 יח״ד.

אישור התכניות הינו פרי מאמץ של  ראש מועצת בנימין ישראל גנץ שעסק בחודש האחרון בעבודה המקצועית לגיבוש יחידות הדיור מול נציגי הממשלה ומול אנשי שר האוצר והשר במשרד הבטחון בצלאל סמוטריץ' וכן עם שר הביטחון יואב גלנט ואנשיו.

ישראל גנץ אומר כי ״מדובר בהיקף משמעותי של אישורי בניה שיאפשרו תנופת בניה והתרחבות לחבל הארץ החשוב שלנו. כך צריכה ממשלה לאומית וציונית צריכה לפעול.

מדובר בשינוי תפיסה משמעותי. לצד הרחבת הבניה אנו פועלים יחד עם הממשלה גם לפיתוח תשתיות וכבישים. אנחנו בדרך הנכונה למאות אלפי תושבים בבנימין תוך שנים ספורות".

גנץ הודה לראש הממשלה נתניהו ולשרים סמוטריץ' וגלנט "יש למדינת ישראל ולהתיישבות בבנימין שליחים נאמנים בממשלה ואנחנו מודים להם ומחזקים אותם בדרך הזו. ישנה עוד עבודה רבה לפנינו".

מועצת בנימין

קרדיט: מועצת בנימין

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו