יום שלישי, 08/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הותר לפרסום: נועם ישראל עבדו הי"ד נפל בקרב ברצועת עזה

לוחם גולני סמ"ר נועם ישראל עבדו הי"ד נפל בקרב בצפון רצועת עזה בגיל 20. הלוויה תיערך בצהריים בבית העלמין בקדימה.

07:59 ,08/10/24
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אמש, נפל סמ"ר נועם ישראל עבדו הי"ד, לוחם מחטיבת גולני, בקרב בצפון רצועת עזה. נועם, שהיה רק בן 20 במותו, שירת כלוחם בגדוד 12 של החטיבה, והקרב בו נפצע אנושות התרחש בזמן לחימה אינטנסיבית נגד כוחות טרור באזור. נועם, בן העיר קדימה צורן, היה ידוע בלחימתו הנחושה ובמסירותו לתפקידו כחייל קרבי בחטיבה המובחרת של צה"ל.

לאחר מותו, הועלה נועם לדרגת סמל ראשון (סמ"ר) כמחווה של כבוד והוקרה על תרומתו לצה"ל ולביטחון המדינה. מצה"ל נמסר כי הודעה נמסרה למשפחתו, והם הביעו השתתפות מלאה בצער המשפחה. נועם עבדו הותיר אחריו משפחה כואבת שאיבדה בן צעיר, לוחם אמיץ שהקדיש את חייו להגנה על מדינת ישראל.

ההלוויה תתקיים היום (שלישי) בשעה 12:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בקדימה, כשהמשפחה תשב שבעה ברחוב מימון 9, בקומה הראשונה. השתתפות רחבה של חברים, משפחה ומפקדים מעידה על האהבה וההערכה הרבה שנועם זכה לה בחייו הקצרים, הן כחבר, בן ואח, והן כלוחם ומגן על המולדת.

מעבר לפן האישי של נפילתו, סיפורו של נועם הוא גם חלק מתמונה רחבה יותר של הלחימה המתמשכת בצפון רצועת עזה. הקרב בו נפל, מצטרף לרשימת קרבות קשים בהם נפגעו לוחמים במהלך ההתמודדות מול ארגוני הטרור בעזה, שצה"ל ממשיך להילחם בהם בעוצמה ובנחישות.

באירוע נוסף הקשור ללחימה בצפון הרצועה, נפצע באורח קשה לוחם נוסף מגדוד 17 של חטיבת ביסל"ח. גם בקרב זה, שהתנהל תחת תנאים קשים, הוצגו יכולות הלחימה והגבורה של חיילי צה"ל, שבמשך ימים ארוכים נלחמים ללא הרף להבטחת הביטחון של תושבי הדרום. הצוותים הרפואיים פינו את הפצועים לקבלת טיפול בבתי החולים, כשהמשפחות עודכנו מיידית על מצבם.

סמ"ר נועם ישראל עבדו ז"ל מהווה סמל לנחישות ולאומץ של חיילי צה"ל, שהולכים בראש גאה אל עבר הקרב ומסכנים את חייהם למען ביטחון המדינה. המורשת שהוא מותיר אחריו היא של חייל שהאמין בשליחות שלו, נלחם בעוז ונתן את חייו למען העתיד של כולנו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו