שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ההיערכות של ישראל לרעידת אדמה: בן גביר – "אקיים דיון דחוף"

השר לביטחון לאומי קיים היום דיון בנושא מוכנות המשרד לביטחון לאומי לרעידות אדמה ואמר כי ישראל עדין לא ערוכה כראוי למקרה של רעידת אדמה

08:44 ,08/02/23
דוברות השר לביטחון פנים
קרדיט: דוברות השר לביטחון פנים
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר אסון רעידת האדמה שפקד את טורקיה וגרם לאלפי הרוגים עד כה. השר לביטחון לאומי קיים היום דיון בנושא מוכנות המשרד לביטחון לאומי לרעידות אדמה, בהשתתפות מפכ"ל המשטרה, נציב כבאות והצלה, ונציגי פיקוד העורף, רח"ל, מד"א, משרד הפנים והמל"ל.

בדיון הוצגה לשר היערכות משרדי הממשלה וגופי החירום וההצלה לתגובה ראשונית בעקבות רעידת אדמה, ובין היתר הוצגו תרחישי הייחוס, תפיסת ההפעלה, מוכנות הרשויות המקומיות, והמענה הרפואי בעת הצורך.

השר בן גביר: "הדיון שקיימנו הערב מעלה שגופי החירום והביטחון של מדינת ישראל אמנם התקדמו משמעותית אך עדיין לא ערוכים בצורה מספקת לתרחיש של רעידת אדמה.

יש חוסר משמעותי במשאבים וביכולות של משרדי הממשלה ויחידות החירום והחילוץ של מדינת ישראל לטיפול באירועי חירום מן הסוג הזה. אקיים דיון דחוף בעניין יחד עם שרי הממשלה האמונים על התחומים הללו ועל גופי החירום של מדינת ישראל, כדי להערך בצורה מטיבית לאירועים הללו".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו