שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

דרמה בנתב"ג: נוסעים התבקשו לשכב על הרצפה לאחר שרכב פרץ מחסום

נוסעים בטרמינל 3 בנתב"ג התבקשו הבוקר (ראשון) לשכב על הרצפה לאחר שרכב פרץ את מחסום הכניסה לשדה, הנהג נורה ונעצר ע"י המאבטחים

09:07 ,04/12/22
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

נוסעים בטרמינל 3 בנתב"ג התבקשו הבוקר (ראשון) לשכב על הרצפה לאחר שרכב פרץ את מחסום הכניסה לשדה. בתחילה לא היה ברור אם מדובר בפיגוע ולכן יצאה ההנחיה לנוסעים, אולם בהמשך התברר כי ככל הנראה מדובר בגנבי רכב. האירוע לא השפיע על התנועה האווירית – וכל ההמראות והנחיתות יתבצעו כמתוכנן.

מהמשטרה נמסר כי הרכב הגנוב פרץ את מחסום הבידוק ונסע בניגוד לכיוון התנועה, ונעצר על ידי מאבטחי נתב"ג בתום מרדף מלווה בירי. הנהג, שניסה להימלט ברגל, נורה ונפצע באורח קל ברגלו והועבר לחקירת משטרה. עוד נמסר כי מדובר בשוהה בלתי-חוקי פלסטיני.

מרשות שדות התעופה נמסר: "מאבטחי רש"ת זיהו הבוקר נהג רכב הנע אל שערי נתב"ג במהירות, תוך פריצתו, באופן המסכן את בטחונם והגיבו בנחישות לשם עצירת הסכנה, לרבות ירי ופריסת מחסומים מבצעית עד לעצירת הרכב הגנוב.

שוטרי מרחב נתב"ג עצרו את החשוד – תושב איו"ש שנכנס ארצה בניגוד לחוק וגנב רכב מאזור השרון ולאחר קבלת טיפול רפואי הוא ייחקר ומעצרו יוארך בבימ"ש בהתאם.

מדובר באירוע חמור נוסף של סיכול ניסיון פגיעה בכוחות בטחון ע"י תושב שטחי איו"ש, שנכנס ארצה בניגוד לחוק דרך הגדר הפרוצה, ומסכן באופן ממשי את רכושו ובטחונו של הציבור "

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו