שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

גל פיגועים רצחני: מחבל דקר בחור ישיבה ברמת אשכול בירושלים

מחבל דקר בחור ישיבה ופצע אותו באורח קשה • המחבל נמלט מהמקום ונושטר שמצא אותו כעבור זמן נטרל אותו מול עשרות ילדים ששהו במקום

19:28 ,22/10/22
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

השבת בסמוך לשעה 16:15, התקבל במשטרה דיווח על  דקירה של הולך רגל בכביש בר לב- ששת הימים בירושלים. המחבל דקר עובר אורח באמצעות סכין ונמלט מהמקום. מהמקום פונה פצוע באורח קשה (עפ"י גורמי רפואה) ופונה לטיפול רפואי בבית החולים.

מבית החולים שערי צדק נמסר "ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הגיע פצוע הפיגוע בגבעה הצרפתית.
הפצוע במצב קשה אך יציב. לאחר טיפול ראשוני ובדיקות הדמיה הועבר לחדר ניתוח".

דוברות צוות הצלה:

תורני השבת פארמדיק קובי מנדלסון ושוכי איינהורן חובש רפואת חירום מתנדבי 'צוות הצלה' מוסיפים: "בהגיענו למקום, נמצא גבר כבן 20 כשהוא שוכב על שביל ברחוב בהכרה עם פצעי דקירה בגופו. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני, שכללו עצירת דימומים חבישות וקיבועים, ולאחר מכן הוא פונה באמצעות אט"ן של מד"א להמשך טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק בירושלים כשהוא במצב קשה".

כוחות משטרה גדולים בפיקוד מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, הגיעו למקום הפיגוע בתוך זמן קצר, סגרו את זירת האירוע והחלו סריקות אחר חשוד במעשה.

לפני מספר דקות שוטר מתחנת שלם של מחוז ירושלים זיהה את המחבל החשוד בדקירה עם חפץ בידו באזור שייח׳ ג’ראח. השוטר ביצע אחריו מרדף שבמהלכו החשוד הסתובב לכיוונו עם חפץ בידו. השוטר שחש סכנת חיים ביצע ירי וניטרל אותו.

בדקות אלו מקיים מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן מקיים הערכת מצב בזירת האירוע ומנחה על המשך הפעילות המבצעית והחקירתית הנדרשת.

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב שוחח עם השוטר שנטרל את המחבל ואמר

"שוחחתי לפני שעה קלה עם השוטר שניטרל את המחבל שדקר אזרח בירושלים, ושיבחתי אותו על פעולתו המקצועית והנחושה שהובילה ללכידת המחבל, מנעה את המשך מסע הטרור שלו ברחובות הבירה, והצילה חיי אדם.

"איתורו וניטרולו של המחבל הגיעו בתום מצוד מהיר של שוטרי ושוטרות מחוז ירושלים בפיקודו של ניצב דורון תורג'מן – וכל המעורבים בפעילות הזו גם הם ראויים לכל שבח.

"שוב הוכח כי משטרת ישראל נמצאת בחזית המאבק בטרור הפלסטיני, בפרט בירושלים, והשוטרים והשוטרות פועלים במסירות, לעיתים תוך סיכון חייהם, כדי לחצוץ בין אזרחי ישראל למחבלים. "אני מאחל החלמה מהירה לאזרח שנפצע בפיגוע".

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, שיבח את כח המשטרה ממחוז ירושלים שהביא תוך זמן קצר לניטרול המחבל ואמר ״מרגע הדיווח על הפיגוע בירושלים פעלו שוטרי מחוז ירושלים במטרה להביא למעצר מהיר של המחבל בכדי למנוע ממנו להמשיך לדקור יהודים ברחבי העיר ולהביא למעצרו . אני רוצה לשאת תפילה להחלמת הפצוע מהפיגוע ומי ייתן וייתגבר על הפציעות במהרה. אני רוצה להודות למפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג׳מן שמפקד על הכוחות בשטח מידי יום בתקופה של רגישות בטחונית גבוהה ופעם אחר פעם מוביל את המחוז לסיכול פיגועי טרור ולכידת מחבלים. שיידע כל מחבל כי דמו בראשו וכי ידה הארוכה של משטרת ישראל תגיעה אליו. אני מבקש שוב לחזק את ידי מפקד המחוז , שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב הנמצאים כבר שבועות ארוכים בכוננות גבוה ושומרים על בטחון הציבור בעיר״

קרדיט: משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו