שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

גל מעצרים ברצועה: למעלה מ-500 פעילי חמאס והג'יהאד נעצרו

בחודש שעבר עצרו כוחות משותפים של צה"ל והשב"כ יותר מ-500 פעילי טרור מחמאס וגא"פ ברצועת עזה. המחבלים נלקחו לחקירה ומספקים מידע מודיעיני חשוב

07:01 ,12/12/23
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בעקבות המבצע האחרון של צה"ל ברצועת עזה, מתנהלת בימים אלה פעילות מודיעינית ענפה של כוחות הביטחון הישראליים במטרה לפגוע ולשבש את מנגנוני הטרור של ארגוני החמאס והג'יהאד האיסלאמי בפלסטין.

על פי הודעה משותפת שפורסמה היום על ידי דובר צה"ל ודובר השב"כ, במהלך החודש האחרון עצרו כוחות משותפים של הצבא ושירות הביטחון הכללי יותר מ-500 פעילי טרור המשתייכים לשני הארגונים המיליטנטיים ברצועה.

בהודעה נמסר כי 350 מתוך העצורים הם פעילי חמאס, ואילו יתר העצורים, מעל ל-120 איש, הם פעילי הג'יהאד האיסלאמי. המעצרים התבצעו במבצעים מיוחדים, בעימותים ישירים עם מחבלים וגם במקרים בהם המחבלים נכנעו מרצון לכוחות צה"ל ונלקחו לחקירה.

"חלק מפעילי הטרור נתפסו כשהם מסתתרים בבתים פרטיים, בתי ספר ומתחמים אזרחיים אחרים בניסיון להסתתר מכוחותינו", נמסר בהודעה. "החקירות של העצורים מניבות מידע מודיעיני רב ערך המסייע לאיתור מחבלים נוספים וחשיפת תשתיות טרור של הארגונים ברצועה".

דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו