יום שלישי, 22/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

גלנט: "מנקים את רצועת הגבול כדי להחזיר את תושבי הצפון"

שר הביטחון יואב גלנט, במהלך ביקורו בגבול הצפון, הודיע על מעבר מצה"ל מהכרעת כוחות חיזבאללה להשמדתם במוקדי המגע

17:53 ,20/10/24
תקשורת שר הביטחן
קרדיט: תקשורת שר הביטחן
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט הגיע היום לביקור בגבול הצפון, שם קיים הערכת מצב במפקדה הקדמית של אוגדה 98, יחד עם מפקד האוגדה תת-אלוף גיא לוי וקציני המטה. גלנט עמד על התקדמות הכוחות במשימת השמדת תשתיות הטרור של חיזבאללה בקו המגע בגבול, וקיבל סקירה על ממצאי המבצעים הרבים בהם משתתפים כוחות צה"ל.

במהלך הביקור, גלנט שוחח עם לוחמים מהאוגדה וקיים תצפית על כפרים בדרום לבנון, בהם פועל חיזבאללה להכנת מתקפות נגד ישראל. גלנט הסביר את השינוי הגישה, שמוביל לפירוק מלא של יכולות חיזבאללה בצפון.

במסגרת דבריו, אמר גלנט ללוחמים: "אנחנו למעשה עוברים ממצב של הכרעת האויב בכל כפרי המגע למצב של השמדה מפוצצים את המנהרות, מפוצצים את מחסני התחמושת, מפרקים את החיזבאללה. התוצאה של העניין הזה היא מאוד ברורה, במקומות שבהם חיזבאללה חיכה והכין את עצמו על מנת לפשוט ליישובי הגבול, ניצבים חיילי צה"ל״.

גלנט הוסיף כי המטרה היא "לנקות באופן שלם את הרצועה הזאת על מנת שתושבי הצפון יוכלו לחזור לבתיהם בביטחון מלא ולהמשיך את חייהם". הוא ציין את התקדמות צה"ל בפעולה הנרחבת ואמר כי ישנה עדיין עבודה רבה לבצע, אך המערכה מתקדמת היטב.

גלנט הדגיש את ההישגים שנצברו במערכה נגד חיזבאללה, ואמר כי החיילים שנתפסו מספרים שהם נמצאים בפחד עצום אל מול כוחות צה"ל. "הם מפחדים ממה שקורה, כי הם מבינים שיש פה דבר שהם לא יודעים להתמודד איתו. לא בעוצמה, לא באיכות הלוחמים, לא בנחישות כל המערך הגדול הזה שקראו לו חיזבאללה הולך ומתמוטט", ציין גלנט.

עוד הדגיש שר הביטחון כי ההתקפות של צה"ל אינן מוגבלות רק לכפרי המגע: "אנחנו מכים אותם בכל מקום בביירות, בבעלבכ, בנבטיה, בצור, בצידון". גלנט הדגיש את החשיבות בהמשך הלחץ על חיזבאללה עד לניצחון מלא.

החזרת הביטחון לתושבי הצפון
לקראת סיום דבריו, גלנט התייחס להבטחה שהושמעה בעבר להחזיר את תושבי הצפון לבתיהם בביטחון, והבהיר: "זה מה שאנחנו עושים פוגעים באויב ושוחקים אותו כדי לאפשר את הביטחון הזה". הוא שיבח את עבודת הכוחות בשטח והביע ביטחון כי המטרה של השבת תושבי הצפון תתממש.

גלנט חתם את דבריו עם מסר ברור: "הדברים קורים הם קרו בעזה, הם קורים כאן, והם קורים בעוד מקומות".

תקשורת שר הביטחן

קרדיט: תקשורת שר הביטחן

תקשורת שר הביטחן

קרדיט: תקשורת שר הביטחן

תקשורת שר הביטחן

קרדיט: תקשורת שר הביטחן

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו