שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בתום 14 שעות חולץ מטייל שנתקע בין צוקים תלולים במעלה צוריה

הושלם חילוץ מורכב באמצעות חבלים כשבמהלך הלילה הופעלו על ידי הצוותים פצצות תאורה בכדי להאיר את האזור ולסייע בהגעה המורכבת אל המטייל

09:43 ,05/07/22
קרדיט: יחל"צ עציון-יהודה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר למעלה מ 14 שעות, מתנדבי יחידות החילוץ ערד ועציון-יהודה בסיוע מתנדב מיחידת החילוץ עין גדי השלימו בהצלחה את חילוצו המורכב של המטייל שנתקע בין מצוקים תלולים, במהלך טיול בדד במדבר יהודה. החילוץ התבצע באמצעות חבלים ומערכות הרמה.

המטייל, תייר כבן 22, נבדק על ידי צוותי הרפואה של יחידות החילוץ, ומצבו הכללי טוב ואינו נזקק לטיפול רפואי. המטייל קיבל לאחר חילוצו מים וארוחה קלה מידי המחלצים, והוא מוצא כעת מתוך עומק השטח על ידי מתנדבי יחל"צ עציון-יהודה באמצעות רכבי 44 אל מקום מבטחים, שם יקבל ארוחת בוקר וימשיך לדרכו.

נציין כי במהלך הלילה הופעלו על ידי הצוותים פצצות תאורה בכדי להאיר את האזור ולסייע בהגעה המורכבת אל המטייל.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל ומתנדבי יחידת החילוץ עציון-יהודה מזכירים לציבור כי יש לנקוט בכללי הזהירות לפני ובעת טיול בשטח, במיוחד בימים אלו, תקופת "בין הזמנים" המתקרבת ולקראת הקיץ בפרט".

 

 

 

 

 

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו