יום שישי, 10/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בן 40 נפל לבור בניה בגובה 7 מטרים באשדוד ונלכד

פועל כבן 40 נפל מגובה 7 מטרים לבור באתר בנייה ברחוב דב גור באשדוד ונלכד. כונני איחוד הצלה, כוחות כיבוי והצלה ממד"א במקום פועלים לחילוץ הפועל

15:55 ,04/03/24
איחוד הצלה
קרדיט: איחוד הצלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

דיווח התקבל לפני זמן קצר על פועל כבן 40 שנפל מגובה של כ-7 מטרים לתוך בור באתר בנייה ברחוב דב גור באשדוד. לפי כונני איחוד הצלה שכבר הגיעו למקום, הפועל נפל לבור ונלכד מתחת לקורות בטון שנפלו עליו.

בשלב זה הפועל נמצא במצב הכרה במקום היפגעות. כוחות גדולים של איחוד הצלה וכיבוי אש הוזעקו לזירת התאונה הקשה כדי לסייע בחילוצו.

במקביל, דיווחים התקבלו במוקד החירום 101 של מגן דוד אדום על תאונת העבודה הקשה. כונני מד"א-הצלה דרום הוזנקו אף הם למקום כדי להעניק טיפול רפואי ראשוני לפועל עם חילוצו.

כוחות החילוץ ממשיכים לפעול במאמצים לשחרר את הפועל מכלוא הבטון שנפל עליו בזירת האסון. לוחמי היחידה לחילוץ והרמה של צבא ההגנה לישראל גם הוזעקו לסייע במקום.

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 14:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פועל שנפל מגובה של כ-3 מטרים במהלך עבודתו באתר בניה באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא, גבר בן 40 במצב בינוני עם חבלות בגפיים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו