שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בית שמש: הצית והשחית את משרד הוטרינרית כנקמה

משטרת ישראל פיענחה את מקרה הצתת משרדה של וטרינרית בעיר בית שמש. היום הוגשה נגד החשוד שנעצר הצהרת תובע לקראת כתב אישום, ומעצרו הוארך

13:59 ,12/01/22
קרדיט: משטרת ישראל, הצית את משרדה של הויטרינרית וריסס כתובות
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חוקרי היחידה ללחימה בפשיעה ציון במחוז ירושלים, השלימו את חקירת אירוע הצתת משרדה של הוטרינרית בעיר בית שמש וריסוס כתובות בגנותה על קיר המבנה.

בחודש שעבר, בבוקר יום שבת התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על שריפה במבנה בו ממוקם משרדה של הוטרינרית. כוחות כב"ה שהוזעקו למקום השתלטו על האש וכיבו את הלהבות.

שוטרי תחנת בית שמש הוזעקו למקום ונפתחה במשטרה חקירה. במהלך החקירה, חוקרי המשטרה התחקו אחר זהות החשוד במעשה, תושב בית שמש בשנות ה-20 לחייו, ולאחר שנעצר הוא הועבר לחקירה במשטרה ומעצרו הוארך בבית המשפט מעת לעת.

מחקירת המקרה עלה כי בין החשוד במעשה והוטרינרית התעוררה מחלוקת על רקע עבודתה ותפקידה, זאת לאחר שהחרימה מרשותו את הכלבים. לאחר ניסיונותיו להניאה מכך, על פי החשד החשוד הגיע אל מחוץ למשרדה, ושם ריסס כתובות בגנותה וגרם לשריפה במקום שהובילה לנזק למבנה ותכולתו (ללא נפגעים). לאחר המעשה החשוד נמלט מהמקום.

לאחר המקרה, אספה המשטרה ממצאים בזירה שבדיקתם בידי שוטרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים ומעבדות המז"פ במשטרה, העלתה חשד כלפי אותו החשוד שנעצר כאמור.

לאחר שמעצרו של החשוד במעשה הוארך מעת לעת לטובת מיצוי פעולות החקירה, גובשה נגדו תשתית ראייתית והיום עם סיום החקירה במשטרה, הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום ע״י פרקליטות מחוז ירושלים.
בנוסף מעצרו של החשוד במעשה הוארך ב-5 ימים נוספים, עד ליום ראשון הקרוב.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמוליק מושקוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו