יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בזבוז הכספים של לפיד בשנה האחרונה על משרדים: מליון שקל

המדינה משלמת יותר ממיליון שקלים בשנה על משרדים בתל אביב, בשטח של יותר מ-1,000 מ”ר, בשביל שר החוץ יאיר לפיד – אך לפיד לא משתמש בהם

07:26 ,03/05/22
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

המדינה משלמת יותר ממיליון שקלים בשנה על משרדים בתל אביב, בשטח של יותר מ-1,000 מ”ר, בשביל שר החוץ יאיר לפיד – אך לפיד לא משתמש בהם.

במקום זאת, מקיים השר פגישות במטה המפלגה או במלונות יוקרה. בשבוע שעבר, עקב הדיווח של מיכאל שמש בכאן 11 לפיו לפיד מקיים פגישות מדיניות במטה המפלגה, נמסר מטעמו כי אין לו משרדים אחרים במרכז.

תגובת לשכת שר החוץ: “משרדי צ’מפיונס ברמת גן משמשים שלוחה של המשרד לעניינים אסטרטגים שהטמענו במשרד החוץ במסגרת צמצום משרדי הממשלה ועמדת שר החוץ היא שאין צורך במשרדים האלה והם צריכים להיסגר ולעבור לירושלים. הנושא יבחן על ידי גורמי המקצוע בתום השנה.

”המשרד הנ”ל לא משמש לאירוח אורחים וביקורים רשמיים של שרי חוץ בישראל. ככלל, הפגישות המדיניות הרבות של שר החוץ נערכות ברובן במשרד החוץ בירושלים ובחלקן בתל אביב לפי הצורך”, לשון התגובה.

מיכאל שמש הגיב על התגובה: “לפיד מתגאה (גם בתגובה) בסגירת משרדי ממשלה מיותרים ביניהם המשרד לעניינים אסטרטגיים. איך בדיוק נסגר המשרד, אם המדינה ממשיכה לשלם מאות אלפים שכירות עליו? צריך לקרוא לזה ׳ניוד׳ של המשרד”.

לדבריו בנוסף “למרות שלפיד טען שהמשרדים בצ׳מפיון מיותרים וצרים לסגור אותם. סגן שר החוץ עידן רול משתמש בהם על בסיס קבוע”.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו