שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

אלפים מפגינים בנתב"ג | 5 מפגינים נעצרו | מחסומי לחץ הוצבו

יום השיבוש ממשיך בשיבושים של המפגינים בנתב"ג. חלק מהמפגינים הקדימו והגיעו אל השדה שעה לפני השעה שנקבעה | המשטרה מפזרת את המפגינים בכוח

18:55 ,11/07/23
צילום מסך לפי סעיף 27 א
קרדיט: צילום מסך לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אלפים מפגינים בנמל התעופה בן גוריון הערב (שלישי), מתנגדים לרפורמה המשפטית, לאחר שהועברה הצעת החוק לביטול עילת הסבירות בקריאה ראשונה אמש. מחסומים לחץ הוצבו על ידי המשטרה במקום, בעוד המפגינים נכנסים לאזור מוגבל.

ביחידת המשטרה דיווחו על עיצומם של חמישה מפגינים תוך חשד להפרת הסדר הציבורי ליד טרמינל 3 בנתב"ג, והם הועברו לחקירה. המשטרה ממשיכה לשמור על הסדר הציבורי ולאבטח את אירועי המחאה בנתב"ג. אנו מזהירים את המפגינים לציית להוראות השוטרים ולא להתנגד בדרך המסוכנת אותם בטיחותית באזור המחסומים, אלא להזיז למתחם הפתוח בגן ארץ ישראל.

הצבת המחסומים גרמה לחשש מדוחק בקרב המפגינים בנתב"ג, כאשר ראשי המחאה טענו שהמפגינים נלחמים זה בזה במתחם המוגבל. "המשטרה יוצרת מחיצות בנתב"ג בין המפגינים במספר מקומות ומביאה ללחץ ללא צורך" הם טענו. "אנו קוראים למפכ"ל להתערב מיד ולצוות על שחרור הלחץ".

מצד שני, ביחידת המשטרה הבהירו כי "המשטרה תחם אזור רחב ידיים ליד טרמינל 3 (גן ארץ ישראל), הנמצא בסמוך למיקום המפגינים. אנו מזהירים את המפגינים לציית להוראות השוטרים ולא להתנגד בדרך המסוכנת אותם בטיחותית באזור המחסומים".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו