שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » דעות

למה שיהיה אחוז חסימה לנוכל?

למה יש סיכוי שימינה תעבור את אחוז החסימה? ומה זה בוער לערוצי החדשות והתקשורת, לסמן בסקרי המנדטים שנפתלי בנט מקבל 5 מנדטים ומעלה?: דעה.

18:32 ,02/06/22
קרדיט: לוגו / מפלגת ימינה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

למה יש סיכוי שימינה תעבור את אחוז החסימה?

כמו שאתם יודעים או יותר נכון כל ימיני יודע, נפתלי בנט הוא הבטיח לבוחריו שהוא שהוא ימיני, ושלא יהיה סיכוי שהוא יהיה בממשלה עם לפיד או עם הערבים, ואפילו לא ברוטציה. והנה אתם רואים שהוא עשה הכל הפוך, הוא גם עם הערבים וגם עם לפיד. למה אתם חושבים שה-7 מנדטים שהוא קיבל בבחירות האחרונות, יהיה לו גם בבחירות הבאות. נכון, בבחירות הבאות אין בכלל סיכוי להגיע ל-7 מנדטים. כי רוב הימינים שהצביעו לו לא יצביעו לו. נכון שיש מיעוט של 2 מנדטים ימינים שלא רוצים את נתניהו, ולכן יצביעו לבנט, אבל כל שאר ה-5 מנדטים יחזרו למחנה הלאומי.

אז איך באמת הוא יעבור את אחוז החסימה? התשובה היא כזו, בזכות ובגלל שנפתלי בנט המיר את דתו הפוליטית, והרבה שמאלנים רואים זאת באהדה ובאהבה רבה, ולכן יהיו לו עוד 2 מנדטים של שמאלנים. ובגלל זה בממשלה הבא נראה (או שלא) את נפתלי בנט עם דעה יותר שמאלנית מעכשיו.

ומה זה בוער לערוצי החדשות והתקשורת, לסמן בסקרי המנדטים שנפתלי בנט מקבל 5 מנדטים ומעלה?

ערוצי התקשורת כמו שידוע לנו הם מתנהלים עם אנשי שמאל שכל מטרתם היא לחפש איך להפיל את נתניהו. והם רואים בבנט כנכס יקר, והם רוצים להפעיל לחץ על אזרחים שאוחזים בדעה כאנשי מרכז, שלא יודעים עם להצביע לגנץ או לגדעון סער או לבנט, וסקרים האלו הם פושטים להם את הספק.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

4 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חיים משה הגיב:

    לא יציב בשיט בנט.
    בושה לעצמו עושה

  2. ימני הגיב:

    גם השמאל לא ירצה אותו. מי רוצה אדם שלא עומד במילה שלו???

    1. איש הגיב:

      בול. יום אחרי שנופל הממשלה הוא הולך לפרוש

      1. ביבסט הגיב:

        אל תהיה בטוח בכלל. דפוק נשאר דפוק….

כתבות נוספות של יוסי שלדג
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו