שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » דעות

דובי וינרוט חוזר בו מדבריו נגד הכתב בהלווית חיים ולדר

דובי וינרוט חוזר בו מהאמירות הקשות נגד אחרון רבינוביץ': ''פספסתי, פספסתי בענק''

06:54 ,31/12/21
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חברו ועורך דינו של חיים ולדר שהספיד אותו בהתרגשות בהלוויה, מפרסם אתמול בערב (ה') פוסט בפייסבוק בו הוא חוזר בו מהיחס הסלחני שהביע כלפי השמועות והעדויות על הסופר ששם קץ לחייו.

בהלווייתו של ולדר, מתח וינרוט ביקורת על העיתונאים שחשפו את העדויות על תקיפות מיניות שלכאורה ביצע ולדר, ואמר: "כתב קטן ומרושע, מצצת לחיים את הדם. אתה רצחת אותו".

הערב כתב וינרוט: "אני כותב פוסט-טראומה. כמו כולם, עוברת עליי טלטלה אישית קשה מאוד מאז התאבדותו של חיים ולדר. הסיפור הזה הוא מיני סרט אימה. לעולם לא מאוחר מדי, לשמוע את קול השברים. ואז כשאתה שומע אותם אתה מבין שלעולם לא תהיה אותו אדם לפני ואחרי.

"הרמתי גם טלפון לאהרן רבינוביץ'. האמת, פעם ראשונה. האמת היא פשוטה, כדי להתנצל בפניו. אחרי הכול, מעולם לא דיברתי איתו ואני עמדתי בלוויה ונכנסתי בו בלשון המעטה.

"הוא אומר לי: דובי, אין לי בליבי עליך. אתה הספדת חבר. דווקא אני יכול להבין את זה. אני כמובן חולק עליך בגדול וחושב שלא העברת את המסר הנכון. שפספסת את הנקודה הכי חשובה אבל לא ראיתי בזה פגיעה. הסר דאגה מליבך".

עוד כתב וינרוט כי הוא "מבין ומפנים שהדבר הכי מסוכן בשלב הזה הוא הטפות על לא לדבר על לשון הרע מהסיבה הפשוטה: הציבור החרדי לא נותן בשלב זה מענה אחר. אין! וממילא, להפחיד בלשון הרע בנושא זה, עלול רק להחמיר את הבעיה.

"כן, ואני פספסתי, פספסתי בענק. דיברתי בהספד על לשון הרע ואני תופס שזה רק מחמיר את הבעיה כאשר לא ממולאות הדרישות הקודמות. כן כן, כל אחד צריך לשאול את עצמו מה המניע לתגובות או לפרסום שלו. לתקן או לרכל".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

4 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. איריס הגיב:

    אז להכין לולדר את ההסכמים עם הפיצוי לנפגעות זה בהחלט מעשה חברי אבל להכחיש שהדברים נעשו וגם להשתלח בעיתונאי שחשף,זה מעשה "אצילי". בהחלט עו"ד שנושא את דגל המורשת של המשרד יחד עם עמית חדד.

  2. שמעון אליהו הגיב:

    מטריף. איזה דור נפלנו

  3. אלחנן הגיב:

    טוב עשה. ויפה שעה אחת קודם

  4. נחום כהן הגיב:

    אין עניין של לשון הרע.יש עניין של מודעות ושהדברים יהיו על השולחן

כתבות נוספות של אליה אלדר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו