שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » דעות

אני חרדי, ותודה רבה למרב מיכאלי

אותי לימדו להכיר טובה על דברים טובים שקיבלתי, אז עם כל העלהום שעשו על הרפורמה בתחבורה, אני רוצה רק להגיד דבר אחד 'זו רפורמה מצויינת'

12:14 ,21/08/22
קרדיט: דוברות הכנסת/מרב מיכאלי
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לפני כארבעה חודשים הציגה שרת התחבורה מרב מיכאלי את הרפורמה החדשה בתחבורה הציבורית שנכנסה לא מזמן לתוקפה. במסגרת הרפורמה בוצעו שינויים משמעותיים בתמחור וחישוב עלויות הנסיעה.

רק מה? אני כחרדי קיבלתי את הבשורה ברגשות מעורבים. מצד אחד מספרים לנו במשרד התחבורה שזוהי מהפכה של ממש שמטרתה להוזיל את העלויות אך מאידך גיסא כותרות העיתונים החרדים סיפרו כי "החרדים יפגעו" וזוהי תוכנית "בעד החילונים ונגד החרדים" ועוד כותרות שגרמו לי להבין שאני כחרדי הולך להפסיד מה'רפורמה' החדשה הזו הרב כסף.

אז מה שנשאר לי לעשות זה לחכות ולראות מה יקרה בפועל, והנה התוכנית הושקה בקול רעש גדול ושוב ניגשתי לטעון את הרב קו של בני ב'חודשי חופשי' הקבוע שאני טוען לו בכל חודש אך ראו איזה פלא, אם תמיד שילמתי 225 ש"ח הרי שעכשיו המחיר צנח ל 112 שקלים בלבד, ולא זו בלבד כל הנסיעות הבין עירוניות שההיתי משלם בנוסף לחודשי חופשי נעלמו כלא היו והחודשי חופשי החדש כולל בתוכן גם אותן. יתרה מכך, בשבוע שעבר נסע בני לחיפה שם עלה על הרכבל ושילם ב? ניחשתם נכון, בחופשי חודשי שעלה 112 ש"ח.

בחישוב גס, בתוכנית הקודמת נסיעה לחיפה הלוך חזור + נסיעה ברכבל הייתה עולה כמעט כמו המחיר של החופשי חודשי החדש…

נכון, אני יודע שזה לא פוליטיקלי קורקט שחרדי יפרגן למרב מיכאלי ועוד בתקופת בחירות… אבל מה לעשות, תכלס, התוכנית הזו פצצה בשבילי ואני מברך עליה. וגם לא מתבייש להגיד תודה!

במאמר מוסגר, זה מזכיר לי מלחמה עתיקת יומין שהייתה בישראל על הזזת שעון החורף. שנים שהחרדים איימו שלא יתכן להזיז את השעון לפני יום כיפור כי זה יפגע בצמים וכו' וכו'. ממשלות כמעט שנפלו על זה. אך ראו איזה פלא, יום אחד השעון הוחלף (ולא אכנס כאן איך זה קרה) והעולם המשיך כרגיל. השמים לא נפלו, ואנשים לא באמת הרגישו ביום כיפור קושי גדול במיוחד בעקבות השינוי. מזה אומר? שמישהו שם לא באמת לוחם את המלחמות שלנו??? שואל בשביל חבר.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

3 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יכול להיות שאתה ילד? כי מבוגר משלם 225 ₪ על חופשי חודשי
    ועכשיו לעצם העניין
    אנו נמצאים בתקופת ביה״ז הציבור החרדי נופש בכל מקום אפשרי בצפון בדרום במרכז ואפילו במזרח (השומרון) לא פלא שלשלם 225 ₪ בלבד על כל הטיולים הללו משתלם בהחלט אבל מה יקרה בחודש אלול? נסיעה יומית תעלה 5.5 במקום 2.5 ונסיעה יומית קבועה תעלה 99 ₪ בחודש בקיצור רב הנזק על התועלת.

    1. מנחם חיות הגיב:

      כנראה לא הבנתי, אני ממש מסכים עם הכותב, גם לי יש ילדים ומחיר החודשי חופשי שלהם ירד מ225 ל112 שקל ובנוסף הכניסו בתוכו גם נסיעות בנעירוניות. כך שגם באלול המחיר יהיה נמוך יותר ממה ששלמתי תמיד

      1. שוב
        זה משתלם כאשר אתה נוסע מירושלים לצפת ומשם לחיפה ומחיפה לבני ברק ואז לאשקלון ומשם לנתיבות ואופקים וכו׳
        אבל בחודש הבא אתה חוזר לביתך שנמצא בירושלים וזהו אתה נוסע לכולל וחוזר אולי קופץ לעשות קניות או לשבת עם אשתך זה יעלה לך יותר יקר

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו