שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

שר הביטחון בפגישה עם מלך ירדן היום: דנו ברעיון "שתי מדינות"

עבדאללה הדגיש את חשיבות השמירה על הרגיעה בין ישראל לפלסטינים, כדי למצוא אופק מדיני אמיתי להשגת שלום צודק על בסיס רעיון שתי המדינות.

14:56 ,05/01/22
קרדיט: משרד הביטחון, שר הביטחון בפגישה עם מלך ירדן עבדאללה השני
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון בני גנץ נפגש היום (ד') עם מלך ירדן, עבדאללה השני.
בפגישה הדגיש גנץ את החשיבות האסטרטגית ביחסים הקרובים בין ישראל לירדן, התורמים לביטחון שתי המדינות. שר הביטחון ומלך ירדן דנו בסוגיות ביטחוניות ומדיניות ושר הביטחון גנץ הודה למלך, על פעילותו לשמירה על היציבות באזור ולחיזוק השלום והנורמליזציה. שר הביטחון בירך על שיפור היחסים בין ישראל לירדן מאז הקמת הממשלה, והביע את מחויבתו להמשך חיזוק הקשרים הביטחוניים, הכלכליים והאזרחיים.

התקשורת הירדנית מדווחת כי עבדאללה הדגיש את חשיבות השמירה על הרגיעה בין ישראל לפלסטינים, כדי למצוא אופק מדיני אמיתי להשגת שלום צודק על בסיס רעיון שתי המדינות.

בפגישה השתתפו מהצד הישראלי: ראש האגף המדיני-ביטחוני, זהר פלטי, ראשת המטה מעיין ישראלי והמזכיר הצבאי תא"ל יקי דולף. מהצד הירדני השתתפו: סגן ראש הממשלה ושר החוץ והתפוצות, מר איימן ספדי, מנהל האגף לעניינים פוליטיים, מר מואת אל זועבי ומנהל לשכת הוד מלכותו, ד"ר ג'עפר חסן.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו