יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

פיגוע ירי בשבי שומרון: שלושה פצועים קל, כוחות צה"ל במרדף

פיגוע ירי בשבי שומרון: שלושה נפצעו קל מרסיסי זכוכית, כוחות צה"ל פתחו במרדף אחר המחבלים. כבישים באזור נחסמו לתנועה.

08:32 ,16/07/24
מועצה אזורית שומרון
קרדיט: מועצה אזורית שומרון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בבוקר היום, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פיגוע ירי בכביש 57 בין שבי שומרון לעינב. שלושה נוסעי רכב ישראלי נפצעו קל מרסיסי זכוכית בעקבות הירי. הפצועים, בהם גבר כבן 32 ושני נערים בני 15 ו-16, קיבלו טיפול רפואי ראשוני במקום ופונו לבית החולים מאיר בכפר סבא.

דובר מד"א, זכי הלר, מסר: "בשעה 06:31 התקבל דיווח על פצועים מירי בכביש בין שבי שומרון לעינב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ראשוני לפצועים ופינו אותם לבית החולים. מצבם קל."

מת"ח שומרון במד"א, פראמדיקית קארין מושקוביץ, סיפרה: "ראינו 3 נוסעי רכב בהכרה מלאה שהתהלכו. הם סיפרו לנו שבזמן נסיעה ירו עליהם ובדרך נס הם לא נפגעו מהירי. הם סבלו מפציעות קלות משברי זכוכיות."

כוחות צה"ל פתחו במרדף אחר המחבלים שנמלטו מהזירה, ובמקביל נערכו סריקות נרחבות במרחב. ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, הגיב על האירוע: "פיגוע הירי הזה הוא תזכורת ברורה לכך שיש מלחמה ביהודה ושומרון. הרשות הפלסטינית היא תואמת חמאס, וצריך לשנות את הפרדיגמה. יש לאסוף את הנשקים הלא חוקיים ולקיים מלחמה כנגד תשתיות הטרור."

בעקבות האירוע, כביש 60 נחסם לתנועה בין צומת ג'ית הגדולה לעינב, ושער צפון היה חסום למעבר. בהמשך, נפתח הכביש לתנועה, אך כביש 57 נותר חסום לכל הכיוונים.

קרדיט: מועצה אזורית שומרון

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו