שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

עליית מדרגה? חוסל מפקד מערך הרקטות של הג'יהאד האיסלמי

צה"ל ושב"כ תקפו דירת מסתור בחאן יונס שבה נהרג עלי ע'אלי ראש מערך הרקטות של גא"פ ועוד שני פעילים. הוא אחראי לירי רקטות אתמול לעבר ישראל

08:25 ,11/05/23
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

יום השלישי למבצע מגן וחץ: ההנחיות לתושבי הדרום עדין להיות ליד מרחבים ממוגנים. דובר צה"ל מעדכן כי "עד כה תקפנו 158 מטרות בעזה. בוצעו 507 שיגורים לעבר ישראל, 154 יירוטים. 110 שיגורים כושלים שנפלו בשטח הרצועה- יחס 1 ל- 4 של שיגורים כושלים. מתוך זה 308 חצו לשטח ישראל."

בנוסף אומר דובר צה"ל "הלילה צה"ל ושב"כ תקפו דירת מסתור בחאן יונס שבה נהרג עלי ע'אלי ראש מערך הרקטות של גא"פ ועוד שני פעילים. הוא אחראי לירי רקטות אתמול לעבר ישראל. מי שראה את סרטוני התקיפה, הקומה נתקפה, ומי ששהה בה אלו הפעילים- תקיפה מדוייקת של חיל האוויר תקיפה שנשלטה מהבור בקריה בה היה גם הרמטכ"ל.

הפסקת אש? עד שזה לא רשמי, זה לא רשמי. מגעים והפסקות אש זה דבר מורכב. אותנו בצה"ל זה לא מעניין. אנחנו מתרכזים בהגנה וביוזמות התקפיות. מי שירה עלינו זה גא"פ. לא רואים ירי של חמאס עד כה ומתמקדים רק במי שיורה עלינו קרי הגי'אהד האיסלמי

אנחנו אוספים מידע אחרי כל מי שיורה עלינו. עלי ע'אלי היא יעד מרכזי הוא באופן אישי אחראי על ירי רקטות ומטחים, כאשר זיהנו אותו בדירת מסתור בחאן יונס תקפנו אותו. נתקוף את כל שיירה לעבר ישראל.

לפחות 4 אזרחים נהרגו אתמול, פלסטינים תמימים מעזה, בגלל שיגור כושל של הגי'אהד האיסלמי. בהם גם ילדים. אנחנו נוציא סרטון שמראה את הנפילות ברצועה.

חדלנו אתמול מתקיפת חוליית משגרי רקטות ע"י מל"ט תוקף בגלל שזיהינו ילדים בקרבת מקום ולא רצינו לסכן או לפגוע בבלתי מעורבים.

הבכיר שחוסל הלילה שרד ניסיון התנקשות במבצע "שומר החומות" בו נפצע קשה.

גא"פ איימו כי "החיסולים לא יעברו בשתיקה – כל האפשרויות מונחות על השולחן" וכי "חיסולו של מפקד מערך הרקטות הלילה לא יעצור את הרקטות שלנו ואנחנו מסוגלים להרחיב את מעגל האש".

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

ללא

קרדיט: ללא

קרדיט: דובר צה"ל / שיגורים כושלים של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני שנפלו בשטח רצועת עזה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו