שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

לראשונה זה שנים רבות – ירי מיו"ש לשטחי ישראל הקטנה

בעיצומו של הסיור עם השרה סטרוק התקבל דיווח על עוד ירי מתוך יו"ש על יישוב סמוך אליה בגלבוע. סטרוק: ''עליית מדרגה שאסור להשלים איתה''

10:05 ,04/10/23
דוברות השרה סטרוק
קרדיט: דוברות השרה סטרוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בעקבות אירוע הירי ה11 בחצי שנה האחרונה מהכפרים מגזרת ג'נין על הקיבוץ מירב קיימה השרה סטרוק סיור עם הנהגת הקיבוץ.

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק הגיעה אמש לקראת צעדת ההזדהות עם קיבוץ מירב שתתקיים היום, זאת בעקבות פיגועי הירי המתמשכים בישובי הגלבוע. השרה, נפגשה עם הנהגת הישוב, ביקשה לעמוד על הצרכים ההתיישבותיים והבטחוניים התוצאתיים לפיגועי הירי המתמשכים כנגד הקיבוץ, והביעה התפעלות מהמפעלים החקלאיים והחברתיים החשובים של הקיבוץ. וכן נפגשה עם הוריו של החייל שילה אמיר הי"ד שנהרג לפני כשלושה חודשים בפיגוע סמוך לקדומים.

בפגישה עם הנהגת היישוב אמרה השרה "הירי המתמשך של מחבלים אל ישובי "עוטף ג'נין" אינו "עוד אירוע". זו עליית מדרגה מתוכננת, מתריסה וחמורה, שאסור לעבור עליה לסדר היום.
בכוונתי להעלות את הנושא הזה לדיון בממשלה, משום שמדובר באירוע לאומי אסטרטגי, המחייב התייחסות מיוחדת ואחרת".

השרה קראה לציבור להגיע בהמוניו לצעדה היום, לחזק בכך את רוח התושבים, ולהציף את הדרישה הציבורית הרחבה לשים סוף לירי לעבר הקיבוץ.

בהמשך לאחר הירי שבוצע היום לעבר היישוב גן נר, הגיעה השרה גם ליישוב ונפגשה עם הנהגת היישוב וחברי כיתת הכוננות. השרה למדה על הצרכים ההתיישבותיים והבטחוניים הדחופים, וחזרה והצהירה על כוונתה להביא את הנושא לישיבת הממשלה הקרובה.

מוטי כהן מראשי היישוב גן נר אמר בסיום הפגישה "אני רוצה להודות לשרה סטרוק על האכפתיות ועל הנכונות שהיא הגיעה אלינו כדי לסייע לנו בכל מה שקשור לאירועים החריגים האלה שפוקדים אותנו בחודשים האחרונים".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. Sherlyn הגיב:

    Awsome info and straight to the point. I don't know
    if this is really the best place to ask but do you people
    have any ideea where to hire some professional writers? Thanks 🙂

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו