יום חמישי, 03/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

כוחותינו חשפו מצבור תחמושת בקרקעית הים של חופי עזה • צפו

לוחמי היחידה למשימות תת-מימיות של זרוע הים חשפו עשרות פריטי אמל"ח של חמאס במהלך סריקות ימיות במרחב הימי של עוטף עזה מתחילת הלחימה • צפו

13:26 ,13/11/23
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך השבועות האחרונים מאז תחילת הלחימה מול ארגוני הטרור ברצועת עזה, לוחמי היחידה למשימות תת-מימיות של זרוע הים קיימו סריקות נרחבות בים לאורך רצועת עזה, הן מתחת למים והן מעל המים.

בסריקות אלו חשפו הלוחמים עשרות פריטי אמל"ח ואמצעי לחימה ששימשו את מחבלי ארגון הטרור חמאס בניסיונותיהם לבצע פיגועים ולחדור לשטח ישראל בדרך הים, ניסיונות שסוכלו על ידי כוחות זרוע הים.

בין היתר, איתרו הלוחמים סירות גומי ומנועים שנועדו להבריח מחבלים בדרך הים, חגורות נפץ, מטעני חבלה, אמצעי נשק ותחמושת רבים נוספים שהושלכו על ידי המחבלים בבריחתם חזרה לרצועה.

הפריטים אותרו הן צפים על פני המים והן בצלילות תת-מימיות שביצעו לוחמי היחידה. בשיתוף עם יחידת יהל"ם טיפלו הלוחמים באמצעי הלחימה ונטרלו אותם באופן מבצעי.

מדובר בהישג מרשים של יחידות זרוע הים שפועלות ללא לאות לשמור על ביטחון גבולות ישראל, גם מתחת לפני הים.

צפו

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו