שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

י-ם: מחסומים ומרדף אחר נהג | פרץ מחסומי משטרה • צפו בדרמה

נהג שעורר את חשדם של השוטרים נעצר לבדיקה, וכשהשוטר ניגש אליו החל בנסיעה פרועה, פרץ מחסומים, איבד שליטה על הרכב ונפצע קשה, ברכבו נמצאה סכין

20:08 ,04/02/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לפני כשעה במהלך פעילות משטרתית נגד גנבי רכבים, שוטרים שביצעו חסם יזום בציר המנהרות, הבחינו ברכב חשוד שהגיע למקום. נהג הרכב עורר בהתנהגותו את חשדם והתבקש לעצור לבדיקה. כשהשוטרים ניגשו לרכב, הוא החל בנסיעה פרועה להימלט מהמקום תוך סיכון משתמשי הדרך.

השוטרים ביצעו אחריו מרדף והצליחו לעצור אותו לאחר זמן קצר בצד הדרך. כשהגיעו לפתוח את דלת הרכב, הנהג המשיך שוב בנסיעה פרועה ונמלט מהמקום.

באזור קרית משה על כביש בגין בחסם משטרתי נוסף, החשוד עקף רכבים מימין תוך סיכון משתמשי הדרך, סירב לעצור, ניגח את הניידת, פגע בכלי רכב של אזרחים שהיו במקום, וכמעט ופגע בשוטרים. השוטרים שחשו בסכנה להם ולמשתמשי הדרך ביצעו לעברו ירי, אולם הוא המשיך להימלט מהמקום בנסיעה מהירה ופרועה.

באזור מנהרת ליפתא הרכב נעצר, לאחר שנהג הרכב איבד שליטה על רכבו ונעצר ע״י ניידת משטרה. החשוד פונה מהמקום באורח קשה (עפ״י גורמי הרפואה) לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. כמו כן פונתה מהמקום נהגת רכב באורח קל לקבלת טיפול רפואי, זאת ככל הנראה כתוצאה מפגיעת רכבו של החשוד ברכבה במהלך ניסיון הימלטותו.

ברכבו של החשוד נמצאה סכין ובשלב זה טרם התבררה זהותו וכוונותיו. כוחות משטרה, בהם חבלן משטרתי הוזעקו לזירה והחלו בבדיקת הרכב וזהותו של הנהג, והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו