יום רביעי, 02/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

חמאס מעכב פינוי תושבים מצפון עזה למרות ההנחיות מצה"ל • צפו

דובר צה"ל מאשים את חמאס כי הוא מונע מתושבי עזה לנוע דרומה למרות קריאת צה"ל להתפנות. חמאס יוצר פקקי ענק ומערים קשיים על תנועת כלי רכב

20:48 ,14/10/23
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

על אף קריאת צה"ל לתושבי צפון רצועת עזה להתפנות דרומה לשם הגנתם, דובר צה"ל טוען היום כי ארגון הטרור חמאס מערים קשיים ומונע מהתושבים לנוע לכיוון דרום הרצועה.

לדברי דובר צה"ל, חמאס יוצר פקקי ענק בצירים המרכזיים וחוסם מעבר של כלי רכב המנסים לפנות דרומה. תיעוד שפורסם מראה פקקי תנועה עצומים ברחבי עזה.

על פי צה"ל, פעולות העיכוב של חמאס נועדו למנוע מהאוכלוסייה האזרחית בצפון עזה להיענות לקריאת צה"ל ולהתפנות לאזורים בטוחים יותר מדרום לנחל עזה.

זוהי הפרה בוטה של דיני המלחמה מצד חמאס שבחר להשתמש בתושבים כמגן אנושי ולמנוע מהם מלהגן על עצמם, חרף אזהרות צה"ל על סכנה לחייהם.

התנהגות זו חושפת את אכזריות חמאס כלפי האוכלוסייה האזרחית בעזה, ומראה שוב כי הארגון מעדיף להקריב חיי אדם על מנת לנסות ולפגוע בישראל. ישראל עושה מאמץ להגן על אזרחים וחמאס עושה הכל כדי לסכן אותם.

קרדיט: דוצ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו