שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

חייל האוויר ללוחמים: "כנסו לרכבים המשוריינים, אנחנו תוקפים"

חיל האוויר תקף השבוע מבנה בעזה שבו שהו 10-20 מחבלים שהתכוננו למארב נגד כוחות צה"ל. על אף שהייתה במרחק 130 מטר בלבד מכוח חי"ר • כך זה קרה

08:57 ,07/11/23
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך השבוע ביצע חיל האוויר תקיפה חריגה ומדויקת במיוחד על מבנה ברצועת עזה, שבו שהו לפחות 10-20 מחבלי חמאס שהתכוננו לבצע מארב ולתקוף כוחות צה"ל בשטח. המבנה היה ממוקם במרחק של רק כ-130 מטרים מכוח לוחמי חי"ר שלנו!

בחיל האוויר יצרו קשר עם הכוח והורו להם להיכנס לתוך כלי הרכב המשוריינים, כדי שלא ייפגעו בהפצצה. לאחר מכן הוזנק כטב"ם לאוויר כדי לוודא שאף חייל אינו חשוף מחוץ לכלים.

מפקד חיל האוויר, נאלץ לאשר באופן אישי את ביצוע התקיפה החריגה. לאחר שהתקבל אישורו המלא, הוטלה הפצצה על המבנה תוך נטילת סיכון משמעותי. המחבלים חוסלו ללא פגע בכוחותינו.

התקיפה המדויקת מנעה בזמן אמת פגיעה בחיילים שלנו, ומדגימה את יכולתו הגבוהה של חיל האוויר לפעול בדיוק רב גם בתנאים מורכבים. מפקד החיל שיבח את הטייסים ואמר כי "הגנה על חיי החיילים שלנו היא מעל הכל".

תגיות: חיל האוויר, עזה, תקיפה, מחבלים, כוחות קרקעיים, סיכון, אישור מפקד, הגנה על חיילים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו