שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

הנטיעות בנגב נמשכות חחת אבטחה כבדה

בהמשך לאולטימטום של עבאס אמש שאמר "לא נצביע עם הקואליציה עד שיופסקו הנטיעות בנגב" ההכנות לנטיעות בנגב נמשכות

08:23 ,12/01/22
קרדיט: ללא. אבטחת הנטיעות בנגב הבוקר
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

סערת נטיעות קק"ל בנגב נמשכת. בהמשך לאולטימטום של עבאס אמש שאמר "לא נצביע עם הקואליציה עד שיופסקו הנטיעות בנגב" ההכנות לנטיעות בנגב נמשכות גם הבוקר כששיירת כלים כבדים ותחת אבטחה כבדה של כוחות משטרה הנמצאת במקום.

ראש הממשלה לשעבר נתניהו אמר "אף אחד לא יעצור נטיעת עצים בארץ ישראל. אני נותן גיבוי מלא לכוחות הביטחון ודורש מבנט לגנות מייד את ההסתה של רע״מ, שותפתו הבכירה לממשלה".

אלקין בראיון הבוקר לכאן ב׳ אמר "הנטיעות יימשכו. נותן גיבוי למנכל רמי. פונה לליכוד לתת רשת בטחון היום במליאה בגלל העדר רע״מ"

דובר חמאס פאוזי ברהום ברך הבוקר את המתנגדים ואמר "אנו מברכים את אנשי הנגב אשר מתקוממים נגד חוסר הצדק, הדיכוי והכיבוש הציוני.
לאור הפגיעה באנשים, קרקעות ומקומות קדושים הגיע הזמן שהכיבוש ישלם על תוקפנותו על אדמותינו".

הציונות הדתית אף היא הזהירה מההתקפלות בפני איומי רע"מ ואמרה ״מי שיתקפל בפני איומי רע״מ לאחר הפרעות הלילה בנגב וניסיון הרצח של נוסעי רכבת ישראל בסמוך לרהט בידי תומכי התנועה האיסלמית, ישים חותמת סופית על מכירת הנגב ואיבוד המשילות של מדינת ישראל".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו