יום חמישי, 19/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

גורמי מודיעין ל"ניו יורק טיימס": ישראל אחראית לתקיפה באיראן

הניו יורק טיימס מדווח הבוקר כי ע"פ גורמי מודיעים בכירים ישראל היא האחראית לתקיפה באיראן "בשל צרכיה הביטחוניים" | ארה"ב הכחישה את מעורבותה

09:10 ,30/01/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לפי פרטים חדשים הבוקר בניו יורק טיימס עולה כי התקיפה שבוצעה באיראן נעשתה ע"י המודיעין הישראלי עוד נכתב כי למרות שמדובר באתר שידוע כמתקן טילים בליסטיים שאיראן עשויה להעביר לרוסיה – ישראל תקפה בשל דאגות הביטחון שלה – ולא מחשש להעברת הטילים לרוסיה עבור המלחמה באוקראינה.

תקיפה מגיעה לקראת ביקורו של מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן בישראל, ביקור ראשון של בכיר אמריקני בישראל מאז הושבעה הממשלה החדשה. גם ראש ה-CIA  ביקר לאחרונה בישראל, אולם לא ידוע אם הוא דן בתקיפה המדוברת בעת ביקורו כאן.

איראן האשימה את ישראל וארה"ב בתקיפה ואמרה "בניסיון להפוך את מדינתנו למקום לא בטוח, אויביה של הרפובליקה האיסלאמית איראן ביצעו את הפעולה הפחדנית הזו", אמר חסין אמיר עבדאללהיאן, שר החוץ האיראני.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו