יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

אלחנן קליין, שמנע פיגוע לפני שנה, נרצח היום בפיגוע ירי

אלחנן קליין, לוחם מילואים שניטרל פיגוע לפני כשנה וחצי, נרצח היום בפיגוע ירי סמוך לעינב. קליין קיבל צל"ש על פעולתו המוצלחת בסיכול הפיגוע

16:46 ,02/11/23
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לוחם במילואים- אלחנן קליין שנהרג היום בפיגוע ירי סמוך ליישוב עינב, הוא הלוחם שניטרל פיגוע לפני שנה וחצי סמוך ליישוב בת-אל בעת שהיה בנסיעה שגרתית

היום בוצע פיגוע ירי מרכב חולף סמוך ליישוב עינב, כתוצאה ממנו נהרג אלחנן קליין, לוחם במילואים אשר במהלך המלחמה התגייס גם הוא לשירות מילואים פעיל תחת החטיבה מרחבית אפרים.

אלחנן הלוחם הוא זה שביום השישי ה13 במאי בעת נסיעה שגרתית במרחב, זיהה מחבל אשר השליך בלוק לעבר רכב ישראלי וניסה לפתוח את דלתות הרכב במטרה לפגוע ביושביו, סמוך ליישוב בית אל.
אלחנן, בפעילות מבצעית מוצלחת פתח בנוהל מעצר חשוד שכלל ירי שהביא לנטרול המחבל ולהסרת האיום ובכך מנע פיגוע חמור יותר אשר יכל להתרחש.

לאחר נטרול הפיגוע היום גם קיבל תעודת הצטיינות ממפקד אוגדת איו"ש, תא"ל אבי בלוט על פעילותו המדויקת ועל החתירה למגע אשר הפגין.

מדברים שאמר אחרי קבלת התעודה:
"באירוע ביום שישי בבוקר הרגשתי שפעלתי נכון ומתוך שליחות להגן על עם ישראל ואני שמח שבסיעתא דישמיא מנעתי אירוע שיכל להתגלגל אחרת ולהגיע חלילה לפגיעה פיזית באזרחים.
שמחתי לקבל את תעודת ההערכה ממפקד האוגדה ולראות את הפרגון והתמיכה מהסובבים ומתושבי הישוב בית אל, ואני מחכה יחד עם הגדוד לתעסוקה המבצעית הבאה ולהגן על איזו גזרה שתדרש!"

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו